Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Media w duszpasterstwie | M. Przybysz; T. Wielebski (red.). | Warszawa, 2014.| MEDIA; TEOLOGIA
cena: 40,01 zł
cena: 20,00 zł
cena: 44,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 39,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 35,70 zł
cena: 45,00 zł
cena: 56,00 zł

J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). Znani z mediów o mediach i nie tylko

  • Kod: AMAV 138
  • Stan: 2
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
  • Cena: 37,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Balicki Jakub, Sobocińska Marta (red.).
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Toruń
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 320
  • ISBN Kod: 9788377800379
  • ISBN: 978-83-7780-037-9
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Balicki Jakub, Sobocińska Marta (red.).
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Toruń
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 320
  • ISBN Kod: 9788377800379
  • ISBN: 978-83-7780-037-9
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Balicki Jakub, Sobocińska Marta (red.).
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Toruń
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 320
  • ISBN Kod: 9788377800379
  • ISBN: 978-83-7780-037-9
  • oprawa: Miękka

Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 2008–2011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwiesz24.pl) z osobami publicznymi, które na co dzień tworzą oblicza mediów czyli czołowymi publicystami, dziennikarzami, ludźmi ze świata nauki, artystami i gwiazdami. Radio, prasa i telewizja a także ostatnio Internet to nie tylko ogromna, realna władza ale również misja i odpowiedzialność, bowiem to właśnie media formują nasze gusta, kształtują poglądy a często nawet mają wpływ na dokonywane wybory. Z jednej strony zatem zapewniają rozrywkę z drugiej natomiast powinny uczyć i wychowywać świadomego odbiorcę, a także obywatela. Prezentowane wywiady mają ukazać czytelnikowi jak ludzie sławni odnajdują się w czasach wszechobecnej informacji. Mają one również ukazać bardzo szerokie spektrum spostrzeżeń, poglądów i uwag rozmówców, którzy w mediach występują codziennie, sama książka natomiast stara się odpowiedzieć m.in.: na pytania: – czym jest dziennikarstwo?, – czy media mają misję?, – jakie przymioty powinien mieć dobry dziennikarz?, – jakie oblicza przyjmują media?, – jak żyć z nimi w symbiozie?, jak osoba znana ma się w nich odnaleźć? Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości, by uciec przed mediami, dlatego najlepiej je poznać, zrozumieć i z nich w pełni korzystać.

Z Wprowadzenia

Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia | T. Bielak; M. Filiciak; 
G. Ptaszek (red.). | Warszawa, 2011. | MEDIA ; SOCJOLOGIA ; 
KULTUROZNAWSTWO
T. Bielak; M. Filiciak; G. Ptaszek (red.). Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia
43,05 zł
Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania | P. Dudek; M. Kuś (red.). |
Toruń, 2010. | (Nauka o Komunikowaniu) | MEDIA I KOMUNIKACJA
P. Dudek; M. Kuś (red.). Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
36,00 zł
Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci | 
M. P. Pręgowski. | Toruń, 2012. | Oblicza Mediów | MEDIOZNAWSTWO;
SOCJOLOGIA
M. P. Pręgowski. Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci
34,00 zł
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka  |E. Żurek.| Warszawa, 2010.|(Akadenia Rozwoju Osobistego) | PSYCHOLOGIA
E. Żurek. Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka
39,90 zł
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki | M. Magoska (red.). | Kraków, 2008. | MEDIA ; POLITYKA
M. Magoska (red.). Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
23,50 zł
31,40 zł
WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych | A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). |
Wrocław, 2008. | (Język@multimedia 2) | SOCJOLOGIA ; INFORMATYKA
( KULTUROZNAWSTWO ) ( MEDIA I KOMUNIKACJA )
A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych
79,00 zł
Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3 |  Lublin, 2010. | MEDIA
Lublin, 2010. Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3
73,50 zł
Współczesne media : Kryzys w mediach ?, T.1-2 | Lublin, 2012. | MEDIA;
POLITOLOGIA ; JĘZYKOZNAWSTWO; PRAWO
Lublin, 2012. Współczesne media : Kryzys w mediach ?, T.1-2
63,00 zł