Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Praktyka brandingu | M. Tesławski & Partnerzy. | Słowa i Myśli, Lublin, 2015. | MARKETING
cena: 59,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 24,90 zł
cena: 38,00 zł
cena: 36,75 zł
cena: 44,90 zł
cena: 34,00 zł
cena: 25,20 zł
cena: 42,00 zł

G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

  • Kod: MTB 200
  • Stan: 0
  • Dostępność: Zapytaj o dostępność/ wyczerpane
  • Wydawnictwo: Poltext Sp. z o.o.
  • Cena: 49,90 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Mazurek Grzegorz
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2012
  • ilość stron: 294
  • ISBN Kod: 9788375612165
  • ISBN: 978-83-7561-216-5
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Mazurek Grzegorz
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2012
  • ilość stron: 294
  • ISBN Kod: 9788375612165
  • ISBN: 978-83-7561-216-5
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Mazurek Grzegorz
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2012
  • ilość stron: 294
  • ISBN Kod: 9788375612165
  • ISBN: 978-83-7561-216-5
  • oprawa: Miękka

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

spis treści i I rozdział (pdf)
http://www.poltext.pl/doc/znaczenie-wirtualizacji-marketingu.pdf

Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł
Zacznij od siebie! : sztuka efektywnej komunikacji | W. Grad.| Warszawa, 2011.| (Akademia Rozwoju Osobistego) | BIZNES; PSYCHOLOGIA
W. Grad. Zacznij od siebie! : sztuka efektywnej komunikacji
39,90 zł