Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego | W. Patrzałek (red.). | Poznań-Wrocław, 2012. | SOCJOLOGIA; PSYCHOLOGIA; MARKETING; PR
cena: 36,75 zł
cena: 34,00 zł
cena: 24,90 zł
cena: 44,90 zł
cena: 59,00 zł
cena: 25,20 zł
cena: 38,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 42,00 zł

A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy

  • Kod: POLT 026
  • Stan: 0
  • Dostępność: Zapytaj o dostępność/ wyczerpane
  • Wydawnictwo: Poltext Sp. z.o.o.
  • Cena: 29,14 zł38,85 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Herman Andrzej; Szablewski Andrzej (red).
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 1999
  • ilość stron: 352
  • ISBN: 83-86890-73-8
  • oprawa: miękka

Presja globalnego rynku kapitałowego i konkurencji zmusza przedsiębiorstwa do silniejszego niż kiedykolwiek uwzględniania interesów właścicieli. Ten widoczny zwrot w teorii (Creating Share-holder Value) i w praktyce zarządzania (Value Based Management) ma ogromne znaczenie dla procesów restrukturyzacji, prywatyzacji i umacniania się polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Autorzy pracy - wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - przedstawiają najbardziej istotne elementy zarządzania zorientowanego na wzrost wartości przedsiębiorstwa. Wszechstronnie omawiają zależności i wpływ procesów restrukturyzacji na wartość firmy, z uwzględnieniem czynnika czasu, ryzyka i niepewności. Wskazują źródła finansowania rozwoju. Wyjaśniają sens i logikę tworzenia wartości dodanej dla akcjonariuszy. Prezentują różne metody wyceny przedsiębiorstw, w tym specyficzne dla małych firm. Podkreślają rolę człowieka jako kreatora wartości oraz znaczenie marki firmy w budowaniu lojalności klientów. Wiele uwagi poświęcają fuzjom, przejęciom i aliansom strategicznym.
Książka adresowana jest do właścicieli i akcjonariuszy przedsiębiorstw, menedżerów i kadr kierowniczych, doradców i specjalistów z firm konsultingowych, wykładowców i studentów.
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł
Zacznij od siebie! : sztuka efektywnej komunikacji | W. Grad.| Warszawa, 2011.| (Akademia Rozwoju Osobistego) | BIZNES; PSYCHOLOGIA
W. Grad. Zacznij od siebie! : sztuka efektywnej komunikacji
39,90 zł