Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Konsument na rynku usług | G. Rosa (red.). | Warszawa, 2015. | EKONOMIA; MARKETING
cena: 59,00 zł
cena: 36,75 zł
cena: 24,90 zł
cena: 34,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 38,00 zł
cena: 25,20 zł
cena: 59,00 zł
cena: 44,90 zł

A.I. Baruk. Wybrane aspekty marketingu holistycznego - perspektywa odbiorców

  • Kod: TNOIK 594
  • Stan: 0
  • Dostępność: Zapytaj o dostępność/ wyczerpane
  • Wydawnictwo: TOWARZYSTWO NAUKOWE ORGANIZACJI I
  • Cena: 42,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Baruk Agnieszka I.
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Toruń
  • Rok: 2014
  • ilość stron: 245
  • ISBN Kod: 9788372857620
  • ISBN: 978-83-7285-762-0
  • oprawa: Miękka

Z recenzji wydawniczej
[...] Na podkreślenie zasługuje fakt, że Autorka zaproponowała własną autorską kompozycję kluczowych elementów (filarów) tego podejścia, określając ją symbolicznie jako 4E i zaliczając do niej: empatię, etykę, elastyczność i entuzjazm. Zwróciła zatem uwagę na konieczność skupienia się na niematerialnych aspektach działań marketingowych, gdyż umożliwiają one skuteczne osiąganie przez współczesnych uczestników rynku celów rozwojowych, stanowiąc punkt wyjścia do generowania konkurencyjnych wartości materialnych i niematerialnych. [...]
Autorka szczególną uwagę zwróciła na istotne znaczenie wizerunku pracodawcy w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa występującego w innych rolach rynkowych oraz w kształtowaniu jego ogólnego wizerunku, pokazując zachodzące między nimi wielorakie zależności. Interesujące poznawczo jest ujęcie tego problemu jednocześnie z dwóch perspektyw, to jest z perspektywy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Niestety, znaczenie wizerunku pracodawcy jest nadal niedoceniane przez wielu praktyków. [...]
dr hab. Jacek Otto
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł