Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Media w duszpasterstwie | M. Przybysz; T. Wielebski (red.). | Warszawa, 2014.| MEDIA; TEOLOGIA
cena: 40,01 zł
cena: 42,00 zł
cena: 20,00 zł
cena: 35,70 zł
cena: 45,00 zł
cena: 44,00 zł
cena: 56,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 39,00 zł

Lublin, 2010. Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3

  • Kod: UMCSW 716
  • Stan: 2
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
  • Cena: 73,50 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Lublin
  • Rok: 2010
  • ISBN Kod: 9788322732588
  • ISBN: 978-83-227-3258-8
  • oprawa: Miękka
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Lublin
  • Rok: 2010
  • ISBN Kod: 9788322732588
  • ISBN: 978-83-227-3258-8
  • oprawa: Miękka
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Lublin
  • Rok: 2010
  • ISBN Kod: 9788322732588
  • ISBN: 978-83-227-3258-8
  • oprawa: Miękka

Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddzialywania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania.
Znani z mediów o mediach i nie tylko| J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). | 
Toruń, 2011.| MEDIA
J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). Znani z mediów o mediach i nie tylko
37,00 zł
Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia | T. Bielak; M. Filiciak; 
G. Ptaszek (red.). | Warszawa, 2011. | MEDIA ; SOCJOLOGIA ; 
KULTUROZNAWSTWO
T. Bielak; M. Filiciak; G. Ptaszek (red.). Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia
43,05 zł
Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania | P. Dudek; M. Kuś (red.). |
Toruń, 2010. | (Nauka o Komunikowaniu) | MEDIA I KOMUNIKACJA
P. Dudek; M. Kuś (red.). Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
36,00 zł
Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci | 
M. P. Pręgowski. | Toruń, 2012. | Oblicza Mediów | MEDIOZNAWSTWO;
SOCJOLOGIA
M. P. Pręgowski. Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci
34,00 zł
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka  |E. Żurek.| Warszawa, 2010.|(Akadenia Rozwoju Osobistego) | PSYCHOLOGIA
E. Żurek. Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka
39,90 zł
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki | M. Magoska (red.). | Kraków, 2008. | MEDIA ; POLITYKA
M. Magoska (red.). Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
23,50 zł
31,40 zł
WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych | A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). |
Wrocław, 2008. | (Język@multimedia 2) | SOCJOLOGIA ; INFORMATYKA
( KULTUROZNAWSTWO ) ( MEDIA I KOMUNIKACJA )
A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych
79,00 zł
Współczesne media : Kryzys w mediach ?, T.1-2 | Lublin, 2012. | MEDIA;
POLITOLOGIA ; JĘZYKOZNAWSTWO; PRAWO
Lublin, 2012. Współczesne media : Kryzys w mediach ?, T.1-2
63,00 zł