Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Komunikacja jest w nas : procesy komunikowania w kulturze, mediach, języku i administracji | A. Warych (red.). | Pitrków Trybunalski, 2013. | KOMUNIKACJA; KULTURA; MEDIA
cena: 42,00 zł
cena: 44,00 zł
cena: 45,00 zł
cena: 56,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 39,00 zł
cena: 35,70 zł
cena: 40,01 zł
cena: 20,00 zł

K. Pokorna-Ignatowicz. Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL : między polityką a widzem

  • Kod: WUJ 049
  • Stan: 2
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagielońskiego
  • Cena: 23,20 zł29,00 zł
  • Poleć produkt

Autor: Pokorna-Ignatowicz K.
Ilość stron: 388
ISBN: 83-233-1766-6
Miejsce: Kraków
Rok: 2003
Wyd. I


W czasach PRL telewizja stała się podstawową i ulubioną rozrywką Polaków, ich „oknem na świat”, źródłem wiedzy o kraju i świecie. TVP była też istotnym elementem ówczesnego systemu politycznego oraz narzędziem w rękach kierownictwa partyjnego, za pomocą którego zamierzano sterować świadomością społeczną. Oczekiwania odbiorców i decydenta politycznego w zasadzie się wykluczały, a TVP chcąc usatysfakcjonować widzów i władze, narażała się na krytykę z obu stron. Telewizja Polska miała być narzędziem wspierającym system, a w rzeczywistości stała się czynnikiem kryzysogennym. Miała budować zaufanie do władzy, w istocie zaś nierzadko ją kompromitowała. Miała pomagać w kontrolowaniu informacji docierających do społeczeństwa, a niejako mimochodem sama ten informacyjny monopol łamała. Odegrała więc istotną rolę w systemie PRL, choć zupełnie odmienną niż ta, jaką jej narzucono i którą w gruncie rzeczy sama chciała pełnić.
Znani z mediów o mediach i nie tylko| J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). | 
Toruń, 2011.| MEDIA
J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). Znani z mediów o mediach i nie tylko
37,00 zł
Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia | T. Bielak; M. Filiciak; 
G. Ptaszek (red.). | Warszawa, 2011. | MEDIA ; SOCJOLOGIA ; 
KULTUROZNAWSTWO
T. Bielak; M. Filiciak; G. Ptaszek (red.). Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia
43,05 zł
Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania | P. Dudek; M. Kuś (red.). |
Toruń, 2010. | (Nauka o Komunikowaniu) | MEDIA I KOMUNIKACJA
P. Dudek; M. Kuś (red.). Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
36,00 zł
Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci | 
M. P. Pręgowski. | Toruń, 2012. | Oblicza Mediów | MEDIOZNAWSTWO;
SOCJOLOGIA
M. P. Pręgowski. Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci
34,00 zł
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka  |E. Żurek.| Warszawa, 2010.|(Akadenia Rozwoju Osobistego) | PSYCHOLOGIA
E. Żurek. Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka
39,90 zł
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki | M. Magoska (red.). | Kraków, 2008. | MEDIA ; POLITYKA
M. Magoska (red.). Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
23,50 zł
31,40 zł
WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych | A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). |
Wrocław, 2008. | (Język@multimedia 2) | SOCJOLOGIA ; INFORMATYKA
( KULTUROZNAWSTWO ) ( MEDIA I KOMUNIKACJA )
A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych
79,00 zł
Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3 |  Lublin, 2010. | MEDIA
Lublin, 2010. Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3
73,50 zł