Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego | W. Patrzałek (red.). | Poznań-Wrocław, 2012. | SOCJOLOGIA; PSYCHOLOGIA; MARKETING; PR
cena: 36,75 zł
cena: 44,90 zł
cena: 38,00 zł
cena: 24,90 zł
cena: 59,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 34,00 zł
cena: 25,20 zł

K. Śliwińska (red.).Strategie marketingowe na wybranych rynkach : aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit

  • Kod: AEKT 235
  • Stan: 1
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Cena: 13,60 zł17,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Śliwińska Krystyna (red.)
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Katowice
  • Rok: 2009
  • ilość stron: 133
  • ISBN: 978-83-7246-588-7
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Śliwińska Krystyna (red.)
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Katowice
  • Rok: 2009
  • ilość stron: 133
  • ISBN: 978-83-7246-588-7
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Śliwińska Krystyna (red.)
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Katowice
  • Rok: 2009
  • ilość stron: 133
  • ISBN: 978-83-7246-588-7
  • oprawa: Miękka

Informacje wykorzystane w badaniach zaczerpnięto ze źródeł wtórnych i pierwotnych zarówno typu ilościowego (ankiety), jak i jakościowego (wywiady głębinowe).
Pierwsza część, autorstwa Mirosława Pacuta koncentruje uwagę na celowo dobranych strategiach warunkujących wręcz istnienie badanego sektora organizacji - strategiach fundraisingowych.
Druga część, napisana przez Łukasza Wróblewskiego to adaptacja wybranych rodzajów strategii do warunków rynku usług artystycznych.
Trzecia część, autorstwa Barbary Trzaski charakteryzuje zachowania marketingowe szkół, aby na ich podstawie zaprezentować modelowe strategie marketingowe na rynku edukacyjnym.
Czwarta część, opracowana przez Michała Jaśnioka ukazuje proces strategiczny w polityce w aspekcie praktycznym, co stanowi podstawę identyfikacji strategii marketingowych stosowanych na tym rynku.
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł