Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Media w duszpasterstwie | M. Przybysz; T. Wielebski (red.). | Warszawa, 2014.| MEDIA; TEOLOGIA
cena: 40,01 zł
cena: 42,00 zł
cena: 39,00 zł
cena: 56,00 zł
cena: 20,00 zł
cena: 44,00 zł
cena: 35,70 zł
cena: 42,00 zł
cena: 35,00 zł

I. Staszkiewicz--Grabarczyk; M. Dankowska-Kosman (red.). Problemy społeczne wynikające z powszechności mediów

  • Kod: WSP 153
  • Stan: 1
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA PEDAGOGICZNA
  • Cena: 45,00 zł
  • Poleć produkt
  • Autor: Staszkiewicz-Grabarczyk I.; Dankowska-Kosman M. (r
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2014
  • ilość stron: 160
  • ISBN: 978-83-61121-79-4
  • oprawa: Miękka

Środki masowego przekazu stwarzają doskonały dostęp do istniejących problemów społecznych dla dużej liczby odbiorców na całym świecie, stając się jednocześnie istotnym problemem społecznym1. Zachęcając do profilaktyki związanej z aspektami zdrowotnymi naszego życia, promując wszelkiego rodzaju akcje charytatywne, prezentując przed nami szeroki wachlarz dostępu do informacji, media stają się integralną częścią naszego życia. Niestety jednak istnieje też ta druga „ciemniejsza” strona mediów − przyczyniają się one także do promowania agresji, seksizmu, konsumpcyjnego stylu życia, a także wielu innych często opresyjnych zjawisk społecznych.

Fascynacja takimi serwisami społecznościowymi jak „Facebook”, „Twitter”, „Instagram” czy odchodząca już nieco w zapomnienie „Nasza Klasa” sprawia, że stajemy się coraz bardziej uzależnieni od nowoczesnych technologii medialnych. (…) Funkcjonujące współcześnie telefony komórkowe wyposażone w liczne aplikacje ułatwiają nam kontakt z innymi użytkownikami. Najpopularniejsze z nich takie, jak: Whats App, Gg, Viber − pozwalają nam na wysyłanie wiadomości tekstowych, zdjęć, wiadomości multimedialnych i innych. Sprawiają, iż funkcjonujemy w gąszczu rzeczy nowych, często nie do końca przez nas rozumianych.

Powstaje zatem pytanie: Jak z zaistniałą sytuacją radzą sobie współczesne systemy edukacyjne? Na ile przywiązana do tradycji szkoła jest w stanie pomóc wchodzącym w życie młodym generacjom omijać pułapki cyberprzestrzeni?

Środki masowego przekazu powołują, sięgają i utrwalają społeczne metafory, służące nie tylko przekazywaniu informacji, ale także tego, czym jest wiedza, poznanie, myślenie czy odczuwanie. Ułatwiają one człowiekowi orientację w świecie oraz pozwalają na postrzeganie i rozumienie otaczającej go rzeczywistości.

Ze względu na potęgę oddziaływania mediów należy im się zdaniem redaktorek niniejszej monografii refleksja. Szczególna uwaga koncentruje się na zagadnieniach odnoszących do problemów społecznych w mediach. (…)

Iwona Staszkiewicz-Grabarczyk
Małgorzata Dankowska-Kosman

Olsztyn, 15.01.2014 r.

 
Znani z mediów o mediach i nie tylko| J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). | 
Toruń, 2011.| MEDIA
J. Balicki, M. Sobocińska. (red.). Znani z mediów o mediach i nie tylko
37,00 zł
Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia | T. Bielak; M. Filiciak; 
G. Ptaszek (red.). | Warszawa, 2011. | MEDIA ; SOCJOLOGIA ; 
KULTUROZNAWSTWO
T. Bielak; M. Filiciak; G. Ptaszek (red.). Zmierzch telewizji ? : Przemiany medium : antologia
43,05 zł
Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania | P. Dudek; M. Kuś (red.). |
Toruń, 2010. | (Nauka o Komunikowaniu) | MEDIA I KOMUNIKACJA
P. Dudek; M. Kuś (red.). Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
36,00 zł
Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci | 
M. P. Pręgowski. | Toruń, 2012. | Oblicza Mediów | MEDIOZNAWSTWO;
SOCJOLOGIA
M. P. Pręgowski. Zarys aksjologii Internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci
34,00 zł
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka  |E. Żurek.| Warszawa, 2010.|(Akadenia Rozwoju Osobistego) | PSYCHOLOGIA
E. Żurek. Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka
39,90 zł
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki | M. Magoska (red.). | Kraków, 2008. | MEDIA ; POLITYKA
M. Magoska (red.). Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
23,50 zł
31,40 zł
WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych | A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). |
Wrocław, 2008. | (Język@multimedia 2) | SOCJOLOGIA ; INFORMATYKA
( KULTUROZNAWSTWO ) ( MEDIA I KOMUNIKACJA )
A. Dytman-Stasieńko; J. Stasieńko (red.). WWW - w sieci metafor : strona internetowa jako przedmiot badań naukowych
79,00 zł
Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3 |  Lublin, 2010. | MEDIA
Lublin, 2010. Współczesne media : Wolne media ?, T.1-3
73,50 zł