Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Promocja marki : poradnik dobrych praktyk | R. Stępowski. | Słowa i Myśli, Lublin, 2014. | MARKETING
cena: 38,00 zł
cena: 24,90 zł
cena: 25,20 zł
cena: 42,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 34,00 zł
cena: 44,90 zł
cena: 59,00 zł
cena: 36,75 zł

E.M. Cenker Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

  • Kod: WWSBP 119
  • Stan: 4
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
  • Cena: 39,90 zł
  • Poleć produkt
  • Autor: Cenker Ewa M.
  • Miejsce: Poznań
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 269
  • ISBN Kod: 9788372053008
  • ISBN: 978-83-7205-300-8
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Cenker Ewa M.
  • Miejsce: Poznań
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 269
  • ISBN Kod: 9788372053008
  • ISBN: 978-83-7205-300-8
  • oprawa: Miękka
  • Autor: Cenker Ewa M.
  • Miejsce: Poznań
  • Rok: 2011
  • ilość stron: 269
  • ISBN Kod: 9788372053008
  • ISBN: 978-83-7205-300-8
  • oprawa: Miękka

Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy.

Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważniejszych zasad i wyjaśnienie mechanizmów, dzięki którym będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej.

W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji umiejętności negocjacyjne mają równie istotne znaczenie co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych sytuacjach zawodowych, społecznych czy politycznych.

Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre’u oraz znaczenie dress codu w negocjacjach.

Spis treści:
https://intranet.wsb.pl/upload_module/wysiwyg/WSB_Poznan/Wydawnictwo/negocjacje.pdf

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł