Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Wybrane aspekty marketingu holistycznego - perspektywa odbiorców |  A.I. Baruk. | Toruń, 2014 | MARKETING; ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA
cena: 42,00 zł
cena: 24,90 zł
cena: 44,90 zł
cena: 34,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 36,75 zł
cena: 38,00 zł
cena: 59,00 zł
cena: 25,20 zł

I. Kienzler. Leksykon marketingu

  • Kod: BECKP 531
  • Stan: 1
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o.
  • Cena: 25,00 zł35,00 zł
  • Poleć produkt
  • Autor: Kienzler Iwona
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2008
  • ilość stron: 264
  • ISBN: 978-83-255-0196-9

Prezentowany Leksykon marketingu zawiera ok. 2000 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych, takich jak np. finanse, prawo, statystyka, transport. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.  W wielu przypadkach polskie pojęcia zostały przetłumaczone na język angielski, np. wyrażenia lub nazwy związane z ustawodawstwem polskim, co pozwoli na korzystanie z takich opracowań tłumaczom i przedstawicielstwom firm zagranicznych w Polsce.  Leksykon marketingu zainteresuje nie tylko studentów różnego rodzaju kierunków ekonomicznych, ale również menadżerów, tłumaczy, dziennikarzy, nauczycieli akademickich i wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z zakresu marketingu.

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł