Wydawnictwo

Kategorie alfabetycznie

Nowości

Konsument na rynku usług | G. Rosa (red.). | Warszawa, 2015. | EKONOMIA; MARKETING
cena: 59,00 zł
cena: 34,00 zł
cena: 42,00 zł
cena: 38,00 zł
cena: 25,20 zł
cena: 44,90 zł
cena: 36,75 zł
cena: 59,00 zł
cena: 24,90 zł

H. Fuchsel. Korespondencja w firmie : czyli, jak piszesz, tak cię widzą

  • Kod: POLT 178
  • Stan: 3
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Poltext Sp. z.o.o.
  • Cena: 30,72 zł39,38 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Fuchsel Halina
  • Wyd.: II (nowe)
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2006
  • ilość stron: 345
  • ISBN Kod: 9788386890828
  • ISBN: 83-86890-82-7
  • oprawa: Miękka

"Autorka jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znanego w kraju i za granicą jako Ogrodowa). Od 1962 r. wykłada w tej szkole takie przedmioty, jak: organizacja i technika pracy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, stenografia, biurowość i korespondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych. Od kilku lat prowadzi zajęcia na kursach i szkoleniach organizowanych przez różne firmy. Jest konsultantem w fachowych pismach. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzyszenia Sekretarek (Euro-pean Management Assistants). W drugiej kadencji zarządu została wybrana wiceprzewodniczącą EMA-Poland.Korespondencja w firmie"" to praktyczny poradnik tworzenia pozytywnego wizerunku firmy przez pisma wymieniane między różnymi jednostkami organizacyjnymi. Osoby, dla których korespondowanie jest jednym z obowiązków służbowych, znajdą w niej wiele wskazówek dotyczących zasad prowadzenia korespondencji, m.in.: doboru blankietu odpowiedniego do rodzaju pisma i rangi sprawy, rozmieszczania poszczególnych elementów pisma, umiejętnego formułowania treści, przedstawiania wniosków, które przekonają odbiorcę do punktu widzenia nadawcy, korespondencji w językach: angielskim, niemieckim i francuskim. W książce zamieszczono 150 przykładów dokumentów i pism dotyczących: korespondencji handlowej (np. oferty, zamówienia, reklamacje), dokumentacji kasowej (raport kasowy, KP, KW itp.), dokumentacji osobowej (CV, list motywacyjny, pisma dotyczące rozwiązania stosunku pracy itp.), instrukcji i regulaminów wewnętrznych firmy, ogólnej korespondencji biurowej"
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka | S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. | Katowice, 2012. | MARKETING; ZARZĄDZANIE
S. Kowalski; A. Krukowska-Miler. Zastosowanie marketingu na rynku usług : medycyna, ratownictwo, turystyka
29,00 zł
Zarządzanie wartością firmy | A. Herman; A. Szablewski. | Warszawa, 1999. | MARKETING
A. Herman; A. Szablewski. Zarządzanie wartością firmy
29,14 zł
38,85 zł
Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze | L. Żabiński (red.). | Katowice, 2004. | (Prace naukowe) |ZARZĄDZANIE ; MARKETING
L. Żabiński (red.). Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze
37,13 zł
49,50 zł
Zarządzanie marketingiem | J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. | Wrocław, 2014. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
J. Woźniczka; M. Hajdas; W. Kowal. Zarządzanie marketingiem
76,00 zł
Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu | Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). | Wrocław, 2002. | MARKETING
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.). Zarządzanie i marketing, 19 : Problemy teorii i praktyki marketingu
18,80 zł
23,50 zł
Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne |T.Orzeszko (red.). | Wrocław, 2001. | MARKETING
T.Orzeszko (red.). Zarządzanie i marketing, 17 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
18,80 zł
23,50 zł
Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE; MARKETING
S. Cooper; F. Grutzner; B. Cooper. Zaprzyjaźnij się z klientem : jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
52,00 zł