Wydawnictwo

Nowości

Podejmowanie decyzji w warunkach niepełnej informacji : wybrane zagadnienia | P. Cabała. | Kraków, 2014.| ZARZĄDZANIE; EKONOMIA
cena: 24,15 zł
cena: 39,90 zł
cena: 34,90 zł
cena: 42,00 zł
cena: 39,00 zł
cena: 23,00 zł
cena: 34,65 zł
cena: 65,00 zł
cena: 31,50 zł

A. Fowler. Jak skutecznie negocjować

  • Kod: PET 010
  • Stan: 1
  • Dostępność: Mało
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo PETIT
  • Cena: 16,80 zł33,60 zł
  • Poleć produkt
  • Autor: Fowler Alan
  • Wyd.: II
  • Miejsce: Warszawa
  • Rok: 2001
  • ilość stron: 188
  • ISBN: 83-85292-38-1
  • oprawa: Miękka

"Seria: Dobra komunikacja"

Znaczną część swojego zawodowego czasu menedżerowie spędzają negocjując. Bez tej podstawowej umiejętności nie da rady dzisiaj: drogo sprzedać ani tanio kupić dobrze (się) zatrudnić ani korzystnie (się) zwolnić sfinalizować najlepszego nawetprojektu ani uwolnić się odnajbardziej nawet niefortunnej,a natrętnej oferty rządzić przedsiębiorstwem, porozumieć się ze związkiem zawodowym, czy choćby dogadaćsię z drugim człowiekiem. Z tej książki dowiesz się: czym w istocie jest negocjowaniei jak odróżnić je od innych formrozmowy zawodowej jak formułować realne cele,dobierać odpowiednią taktykę i planować skuteczne strategie jak oceniać siłę drugiej strony w jaki sposób wzmacniać własną argumentację jak rozróżniać typy negocjatorówi metody manipulacji gdzie są granice ustępstw i kiedytrzeba sięgać po sankcje kiedy lepiej negocjować przeztelefon niż twarzą w twarz w jakich sytuacjach absolutnienie podejmować negocjacji ALAN FOWLER jest teoretykiem i praktykiem sztuki negocjowania. Doskonalił ją, pracując dla przedsiębiorstw kilku branż gospodarki brytyjskiej, między innymi budownictwa, przemysłu maszynowego i cukrowniczego, a także dla władz lokalnych dwóch dużych okręgów: Rady Hrabstwa Hampshire i Rady Wielkiego Londynu. Był uczestnikiem wielkich ogólnokrajowych negocjacji ze związkami zawodowymi. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant, specjalizując się w negocjacjach na temat zmian systemów płac oraz organizacji przedsiębiorstw.

Zyskowne zarządzanie projektami | J. Kight; R. Thomas; B. Angus. | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE
J. Kight; R. Thomas; B. Angus. Zyskowne zarządzanie projektami
44,90 zł
Życiologia : czyli o mądrym zarządzaniu czasem | M. Brzeziński. | Wyd. II. | Zwierciadło, Warszawa, 2014. | ZARZĄDZANIE
M. Brzeziński. Życiologia : czyli o mądrym zarządzaniu czasem
34,90 zł
Życie wirtualnych dzikich : netnografia Wikipedii : największego projektu współtworzonego przez ludzi | D. Jemielniak. | Warszawa, 2013. | ETNOGRAFIA; ZARZĄDZANIE
D. Jemielniak. Życie wirtualnych dzikich : netnografia Wikipedii : największego projektu współtworzonego przez ludzi
49,90 zł
Żródła i formy zachowań organizacyjnych : obrazki z dzieciństwa |Cz. Sikorski. | Łódź, 2013.  | ZARZĄDZANIE; PSYCHOLOGIA
Cz. Sikorski. Żródła i formy zachowań organizacyjnych : obrazki z dzieciństwa
60,90 zł
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości | 
G. Mazurek. | Warszawa, 2012. | Marketing; Zarządzanie | MARKETING; ZARZĄDZANIE
G. Mazurek. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
49,90 zł
Zmienne ukryte w badaniach marketingowych | A. Sagan. | Kraków, 2013. |ZARZĄDZANIE
A. Sagan. Zmienne ukryte w badaniach marketingowych
46,20 zł
Zmienić myślenie o firmie : zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce | 
Ł. Srokowski. | Warszawa, 2011. | ZARZĄDZANIE ; ORGANIZACJA
Ł. Srokowski. Zmienić myślenie o firmie : zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce
39,90 zł
Zmiany wyobrażeń mieszkańców Łodzi o przestrzeni miasta | P. Tobiasz-Lis. | Łódź, 2013. | GFEOGRAFIA; SOCJOLOGIA; ZARZĄDZANIA
P. Tobiasz-Lis. Zmiany wyobrażeń mieszkańców Łodzi o przestrzeni miasta
29,40 zł