Wydawnictwo

Nowości

Employer branding : marka pracodawcy w praktyce | J. Dąbrowska. | Słowa i Myśli, Lublin, 2014. | ORGANIZACJA; ZARZĄDZANIE
cena: 46,00 zł
cena: 34,65 zł
cena: 42,00 zł
cena: 35,00 zł
cena: 64,90 zł
cena: 48,30 zł
cena: 67,00 zł

J. Dąbrowska. Employer branding : marka pracodawcy w praktyce

  • Kod: MOT 219
  • Stan: 10
  • Dostępność: Jest
  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli Wydawnictwo
  • Cena: 46,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
  • Autor: Dąbrowska Julita
  • Wyd.: I
  • Miejsce: Lublin
  • Rok: 2014
  • ilość stron: 228
  • ISBN Kod: 9788363566340
  • ISBN: 978-83-63566-34-0
  • oprawa: Miękka

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.

Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.

- - - - - - 

Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnace zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojetego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracownikow i zarzadzania ludźmi oraz tworzenia "great place to work". Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć.

Monika Grauer
Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland 

Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej.

Anna Kostro-Wawrzyniak
Właścicielka PR Room

(…) Autorka, w swojej publikacji, podjęła się trudnego zadania jakim jest opisanie wielu podejść, do budowania marki pracodawcy, stosowanych na świecie, wyjaśnienia różnic pomiędzy definicjami marki pracodawcy, które można znaleźć w literaturze, oraz połączenia marki pracodawcy z kulturą organizacyjną firmy. Cennym jest także podjęty przez autorkę temat tworzenia „Employee Value Proposition”, które to podejście jest niezwykle rzadko stosowane przez firmy działające w Polsce. Książka przeznaczona jest dla kadry zarządzającej oraz dla menedżerów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy i kultury organizacyjnej w firmie. Napisana przystępnym językiem książka „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce" jest obowiązkową pozycją dla tych, którzy chcą świadomie i we właściwy sposób budować markę swojej firmy. 

Małgorzata Zachorowska
Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners 

Zmienić myślenie o firmie : zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce | 
Ł. Srokowski. | Warszawa, 2011. | ZARZĄDZANIE ; ORGANIZACJA
Ł. Srokowski. Zmienić myślenie o firmie : zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce
39,90 zł
Zmiany w organizacjach : sprawne zarządzanie, sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu | J. Jasińska. | Nowy Dwór Maz., 2015. | ZARZĄDZANIE; ORGANIZACJE
J. Jasińska. Zmiany w organizacjach : sprawne zarządzanie, sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu
64,90 zł
Zdolność do zmian jak siła sprawcza elastyczności organizacji | G. Osbert--Pociecha. | Wrocław, 2011. | ORGANIZACJA; EKONOMIA
G. Osbert--Pociecha. Zdolność do zmian jak siła sprawcza elastyczności organizacji
56,00 zł
Zasoby ludzkie w organizacji | M.A. Leśniewski; S. Morawska. | Warszawa, 2012. | ORGANIZACJA; ZZL
M.A. Leśniewski; S. Morawska. Zasoby ludzkie w organizacji
32,00 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie | Z. Pawlak. | Warszawa, 2011. | ZZL
Z. Pawlak. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
64,90 zł
Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji | A.A. Szpitter. | Gdańsk, 2013. | ZARZĄDZANIE; ORGANIZACJA
A.A. Szpitter. Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji
35,70 zł
Zarządzanie procesowe we współczesnych organizacjach | A. Bitkowska. | DIFIN, Warszawa, 2013. | ZARZĄDZANIE ; ORGANIZACJA
A. Bitkowska. Zarządzanie procesowe we współczesnych organizacjach
60,00 zł
Zarządzanie małą i średnią firmą : w teorii i w ćwiczeniach | M. Matejun (red.). | Warszawa, 2012. | ZARZĄDZANIE
M. Matejun (red.). Zarządzanie małą i średnią firmą : w teorii i w ćwiczeniach
80,00 zł